Peeach

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

7 månader..

Av Jessica - 16 oktober 2009 18:17

Ojojoj, nu var det verkligen länge sedan jag bloggade. Men jag har mina anledningar, har legat och varit sjuk en hel vecka och sedan har jag pluggat som en tok på sistonde. Har inte alls gjort något roligt allt har bara varit så tråkigt!

Idag har jag varit på skolan och inte alls gjort något speciellt, hade bara två lektioner..dom två tråkigaste lektionerna, matte och svenska. usch,fy och blä!

Jag slutade vid halv två och då kom Jesper ner till min skola så gick vi på stan lite, handlade lite små grejor och handlade mat, det som är så tråkigt att handla. när man väl är i affären så plockar man på sig allt annat än det som är nödvändigt och det kommer man förstås på när man står och ska betala och jag mena då kan man ju inte precis bara ångra alla varor.. då skulle dom på affären skicka in en på syke för f*n. haha!

Nu ligger vi i sängen och väntar på att idol ska börja, vi ska bara vara hemma ikväll...duktiga va?! :)

Ne, nu ska jag sticka klart halsduken jag håller på att göra till Frida, den blir jätte fin.

Oj, och för att inte glömma att jag och Jesper har varit tillsammans 7 månader :) känns som någon vecka, men det är det inte. Är så happyy! :)


Bilder kommer senare på de grejor jag köpt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 23 oktober 2009 18:11


Nu sitter man hemma hos mamma och Greger, mamma ska ha "fest" ikväll och jag vet inte vad jag ska göra. För det suger att bara sitta hemma, är assss pepppp för att göra något men som sagt så är jag i Fränsta och det händer inget här. Ingen som kan gö...

Av Jessica - 29 september 2009 21:00

Nu sitter jag hemma hos mamma och Greger i Fränsta, fick veta idag på skolan att jag är ledig imorgon så jag bestämde mig för att ta med mig Jesper och åka hem till min bla efterlängtade mamma. Vi satt oss på bussen som rullade iväg från navet tjug...

Av Jessica - 28 september 2009 20:37


Den här dagen har varit så otroligt skön. Dagen började med att jag klev upp och gjorde mig i ordning och tog sedan bussen ner på skolan. När jag kom ner på skolan så började jag sy klart tröjan jag gjort till Jesper.. Den blev faktiskt klar! När...

Av Jessica - 26 september 2009 17:55


Nu har jag äntligen tvättat upp den stora tvätthögen som bara har blivit större och större, men har varken haft tid för att tvätta eller att blogga..Men idag blev det av att jag tvätta och blogga :) Igår var bara jag och jesper hemma och tog det lu...

Av Jessica - 22 september 2009 13:01

sitter i datasalen nu och ska snart börja kultur historian, nicenice! har haft en bra dag på skolan, verkligen huuur skön som hellst. Har bara sytt och nu kultur historia = med film. Fast vi har ju idrott också, men eftersom jagt fortfarande är lit...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards